Σημείωση:
(Χ.Ο.)
Χ=Χριστιανός, Ο=Ορθόδοξος
(Π.Ο.Σ.)
Π=Προβατοειδής (είς),Ο= Οπαδός (οί), Σ= Σκοπιάς
(Π.Ο.Σ.) Εμείς γνωρίζουμε ότι
όλοι οι άνθρωποι του Θεού είμαστε ιερείς:
Α΄Πέτρου Β΄
9. «υμείς δε γένος εκλεκτόν, βασίλειον ιεράτευμα, έθος άγιον,…..»
(Χ.Ο.) Δηλαδή όλοι είμαστε ποίμνιο χωρίς ποιμένες ή ποιμένες χωρίς ποίμνιο;
Ο Απόστολος Πέτρος παίρνει τα λόγια αυτά από την Παλαιά Διαθήκη.
Δείτε στο: Έξοδος ΙΘ΄ 5-6. «υμείς
δε έσεσθέ μοι βασίλειον ιεράτευμα και έθνος άγιον».
Στην Παλαιά Διαθήκη ο λαός του Θεού ονομαζόταν Βασίλειο Ιεράτευμα, αλλά το ιερατείο υπήρχε. Το Ιερατείο είχε Επισκόπους, πρεσβυτέρους και Διακόνους.
Δεν καταργείται το ιερατείο. Βασίλειο
Ιεράτευμα είναι το ποίμνιο.
Διαβάστε εδώ: Α Πέτρ. Ε΄ 1-4. « Πρεσβυτέρους τους εν υμίν
παρακαλώ....Ποιμάνατε το έν υμίν ποίμνιον του Θεού, επισκοπούντες μη αναγκαστώς
αλλ’ εκουσίως μηδέ αισχροκερδώς, αλλά
προθύμω….και φανερωθέντος του αρχιποιμένος κομιείσθε τον αμαράντινον της δόξης
στέφανον».
Εδώ κάνει διαχωρισμό
ποιμενων και ποιμνίου. Αν δεν υπήρχε
ιερατείο, δεν χρειαζόταν εντολές και υποσχέσεις.
(Π.Ο.Σ.) Δεν υπάρχει Ιερωσύνη
στην Καινή Διαθήκη, διότι μοναδικός ιερεύς και Αρχιερεύς είναι ο Χριστός. Η Ιερωσύνη
της Παλαιάς Διαθήκης καταργήθηκε.
(Χ.Ο.) Η Αγία Γραφή δεν λέει
ότι καταργήθηκε η Ιερωσύνη της Παλαιάς Διαθήκης αλλά μετατέθηκε. Την κατάργηση
την φτιάξατε μόνοι σας.
Η Αγία Γραφή λέει: Εβραίους
Ζ΄ 12. «Διότι μετατιθεμένης της Ιερωσύνης, εξ ανάγκης και νόμου μετάθεσις
γίνεται».
Έγινε μετάθεση της Ιερωσύνης
και όχι κατάργηση. Και δεν λέει
μετάθεση Αρχιερέως μόνο, αλλά μετάθεση Ιερωσύνης,
μετάθεση ολοκλήρου της τάξεως της Ιερωσύνης. Η διάταξη της Ιερωσύνης
στην Παλαιά Διαθήκη ήταν η μεγαλύτερη
διάταξη σε ολόκληρο τον Νόμο, όπου η μετάθεση ανάγκασε σε μετάθεση ολόκληρον τον Νόμο.
Διαβάστε εδώ: Εβραίους Ζ΄ 12. «Διότι μετατιθεμένης της Ιερωσύνης,
εξ ανάγκης και νόμου μετάθεσις γίνεται».
Διαβάστε και εδώ: Ψαλμ. ΡΛΒ΄
16 «και τους ιερείς αυτής θέλω…..εν αγαλλιάσει».
Η προφητεία αυτή αναφέρεται στην Ιερωσύνη της Καινής Διαθήκης και μιλάει για Ιερωσύνη
και όχι για Αρχιερέα.
Στην Καινή Διαθήκη ο
Χριστός ενέδυσε τους Αποστόλους με σωτηρία
δια της αφέσεως των αμαρτιών και οι
Απόστολοι τους διαδόχους των δια χειροτονίας.
Διαβάστε εδώ: Ιωάν. Κ΄
22-23. «Και τούτο ειπών….., είναι
κεκρατημέναι».
Ο ίδιος ο Χριστός είπε ότι δεν ήρθε να καταργήσει τον Νόμο, αλλά να
τον συμπληρώσει, να τον τελειοποιήσει.
Ματθ. Ε΄ 17. «Μη νομίσετε ότι ήλθον καταλύσαι τον
νόμον ή τους προφήτας. ούκ ήλθον καταλύσαι, αλλά πληρώσαι».
(Π.Ο.Σ.) Η Αγία Γραφή λέει
ότι ο Χριστός μας έκανε όλους ιερείς και βασιλείς στον Θεό και πατέρα αυτού: Αποκ. Α΄ 6. «και όστις έκαμεν ημάς βασιλείς
και ιερείς είς τον Θεόν και πατέρα αυτού».
Η Αγία Γραφή λέει ότι όλοι είμαστε ιερείς.
(Χ.Ο.) Τα ίδια λέει όμως και
στην Παλαιά Διαθήκη, χωρίς να εξαιρεί την ειδική τάξη της ιερωσύνης: Έξοδος ΙΘ΄ 6. «και σεις θέλετε είσθαι εις
εμέ Βασίλειον ιεράτευμα, και έθνος άγιον».
Είμαστε όλοι ιερείς με γενική
έννοια στο θέμα της λατρείας. Υπάρχουν όμως ιερείς με ειδικήν έννοιαν, όπως π.χ. να συγχωρούν
αμαρτίες.
Αν είμαστε όλοι ιερείς με ειδική
έννοια, τότε τι χρειάζονταν η χειροτονία σε ωρισμένα πρόσωπα από τους
Αποστόλους;
Διαβάστε εδώ: Πραξ. ΙΓ΄ 3. «τότε νηστεύσαντες και
προσευξάμενοι και επιθέντες αυτοίς τας
χείρας απέλυσαν».
Διαβάστε εδώ: Πραξ. ΙΔ΄ 23. «Χειροτονήσαντες δε αυτοίς
πρεσβυτέρους…..πεπιστεύκασι».
Διαβάστε εδώ: Πραξ. Κ΄ 28. «προσέχετε ούν εαυτοίς και
παντί τω ποιμνίω έν ώ υμάς το Πνεύμα το Άγιον έθετο επισκόπους, ποιμαίνειν την
εκκλησία του Κυρίου και Θεού…»
Χειροτονούνται με προσευχή και νηστεία και όχι με απλούς διορισμούς
σωματείων.
Διαβάστε εδώ: Πραξ.ΣΤ΄6 «…και προσευξάμενοι επέθηκαν
αυτοίς τας χείρας».
Διαβάστε εδώ: Τίτ. Α΄ 5. «…., και καταστήσεις κατά πόλεις
πρεσβυτέρους».
Τι χρειάζονταν τότε οι χειροτονίες
με προσευχές και νηστείες, αν είμαστε όλοι ιερείς; Υπάρχει προφητεία που αναφέρεται
στην ειδική τάξη της Ιερωσύνης.
Διαβάστε εδώ: Ησαϊας ΞΣΤ΄21.«και προσέτι θέλω λάβει εξ
αυτών ιερείς και Λεϋίτας, λέγει Κύριος». Μερικούς εξ αυτών, όχι όλους. Ο
Χριστός μετά την Ανάστασή του, το αξίωμα της ιερωσύνης με ειδική έννοια να συγχωρούν
αμαρτίες, το έδωσε μόνον στους
δώδεκα Αποστόλους και όχι σε όλους τους πιστούς.
Διαβάστε εδώ: Ιωαν. Κ΄ 21-23. «Είπεν….., είναι
κεκρατημέναι». Καθώς με απέστειλε ο πατέρας μου στον κόσμο, σας αποστέλλω
και εγώ εσάς, λέει ο Χριστός στους Αποστόλους.
Ο Χριστός ήρθε στον κόσμο με
τέσσερα (4) μεγάλα αξιώματα, το Βασιλικό,
το Προφητικό, το Διδασκαλικό και το Αρχιερατικό.
Αυτά τα αξιώματα τα έδωσε και στους μαθητές του. Έτσι έδωσε και το αξίωμα της Ιερωσύνης,
για να συγχωρούν αμαρτίες και οι Απόστολοι δια της χειροτονίας το μετέδωσαν και
στους διαδόχους των. Οι ιερείς της
Εκκλησίας είναι οι διάδοχοι των
Αποστόλων, διότι έχουν αδιάσπαστη
χειροτονία και διαδοχή από τους
Αποστόλους.
Τους αιρετικούς ποιος τους χειροτόνησε και τους απέστειλε στους
έσχατους καιρούς; Ο Αντίχριστος φυσικά.
(Π.Ο.Σ.) Μα ο Απόστολος
Ιάκωβος λέει να εξομολογούμαστε μεταξύ μας.
Διαβάστε εδώ: Ιακωβ. Ε΄ 16. «Εξομολογείστε εις αλλήλους
τα πταίσματά σας, και εύχεστε υπέρ αλλήλων δια να ιατρευτείτε».
Άρα και ο κάθε πιστός μπορεί να συγχωρεί αμαρτίες.
(Χ.Ο.) Λαθος. Δεν το λέει
για τους λαϊκούς η κοσμικούς, όπως τους ονομάζετε εσείς,
αλλά για τους κληρικούς. Ένας ιερέας, έχει άλλον ιερέα και εξομολογείται. Το ίδιο και ο Επίσκοπος.
Άλλη μία πειστική αναφορά και διαβεβαίωση της Αγίας Γραφής για την ιερωσύνη
της Καινής Διαθήκης.
Διαβάστε εδώ: Εβραίους ΙΓ΄ 10. «Έχομεν…….εις την
σκηνήν».
Έχουμε θυσιαστήριο εμείς
οι χριστιανοί, λέει ο Απόστολος Παύλος, από το οποίο θυσιαστήριο δεν έχουν δικαίωμα να φάνε όσοι
εμμένουν ακόμη στις διατάξεις του Νόμου. Ούτε ακόμη οι Ιερείς και Αρχιερείς,
που λατρεύουν και υπηρετούν τον Θεόν. Αλλά θυσιαστήριο χωρίς Ιερείς, δεν
γίνεται.
(Π.Ο.Σ.) Μα ο Χριστός λέει η
Αγία Γραφή ότι έχει αμετάθετον την ιερωσύνη.
Άρα δεν υπάρχουν ιερείς στην Καινή Διαθήκη.
Διαβάστε εδώ: Εβραίους Ζ΄ 24 «Εκείνος…..την ιερωσύνην».
(Χ.Ο.) Συμφωνούμε σ’ αυτό.
Βεβαίως ο Χριστός έχει αμετάθετον την δική του Ιερωσύνη, δεν θα τον αντικαταστήσει ποτέ άλλος Αρχιερέας, διότι ο Χριστός είναι η κεφαλή της εκκλησίας. Δεν
έχει διαδόχους η κεφαλή της
Εκκλησίας, ούτε οι Απόστολοι ήταν διάδοχοι του Χριστού. Οι ιερείς της
εκκλησίας, είναι διάδοχοι των Αποστόλων και προέκταση της Ιερωσύνης των Αποστόλων,
οι οποίοι είναι προέκταση της ιερωσύνης του Χριστού.
Ο Χριστός δεν έχει
διαδόχους. Ο Χριστός είναι Αρχιερεύς και Ιερεύς στην στρατευομένη εκκλησία,
ορατός βέβαια στην θριαμβεύουσα, στα Άγια των Αγίων.
Διαβάστε εδώ: Εβρ.
Η΄ 2 «Λειτουργός……..και ουχί άνθρωπος».
Ο Χριστός είναι Ιερεύς και Αρχιερεύς αοράτως στην
στρατευομένη εκκλησία, οι δε ιερείς είναι στην στρατευομένη εκκλησία αλλά μόνον στο ορατό μέρος αυτής, κατά την διάρκεια της επιγείου ζωής των. Το αόρατο
μέρος των μυστηρίων της Εκκλησίας, το εκτελεί
το Άγιον Πνεύμα μέσω των ιερέων.
Οι ιερείς της εκκλησίας είναι προέκταση
της ιερωσύνης του Χριστού. Είναι μέλη
του σώματος της εκκλησίας με κεφαλή
και Αρχιερέα τον Χριστό.
Να μας θεωρείτε ως υπηρέτες του Χριστού και ως οικονόμους των
μυστηρίων του Θεού όπως λέει ο Απόστολος Παύλος.
Διαβάστε εδώ: Α΄Κορινθ. Δ΄ 1 «Ούτως….των μυστηρίων του
Θεού» και
Όπως λέει ο Απόστολος Πέτρος στην πρώτη καθολική επιστολή του: Α΄ Πέτρου
Ε΄ 2-4 «Ποιμάνατε….στέφανον της δόξης». Μας μιλάει ο Πέτρος για
ποιμένες και ποίμνιο. Αν μας μιλάει για ποιμένες και ποίμνιο, τότε πώς είμαστε
όλοι ιερείς; Αν είμαστε όλοι ιερείς,
τότε αναγκαστικά είμαστε και όλοι ποιμένες.
Ο Χριστός είναι Αρχιερεύς
και Αρχιποιμήν. Είναι δυνατόν να
είναι Αρχιερεύς, χωρίς ιερείς και Αρχιποιμήν χωρίς ποίμνιο
και ποιμένες;
(Π.Ο.Σ.) Μα πώς είναι
δυνατόν να ενεργεί ο Θεός δια μέσου αμαρτωλών ιερέων; Έχει καμία λογική αυτό;
(Χ.Ο.) Αν έβαζε ο Θεός αγγέλους να μας εξομολογούν, υπήρχε περίπτωση να κοινωνήσει ποτέ κανείς από εμάς; Οι αναμάρτητοι άγγελοι ήταν ποτέ δυνατόν
να καταλάβουν για ποιο λόγο
αμαρτήσαμε εμείς οι άνθρωποι απένταντι στο Θεό για να μας επιτρέψουν να κοινωνήσουμε;
Η χάρις του Θεού μας έβαλε ανθρώπους να εξομολογούμαστε τις
αμαρτίες μας, διότι μόνο αυτοί – που είναι και οι ίδιοι αμαρτωλοί -
αντιλαμβάνονται την αμαρτωλότητά μας. Έτσι η χάρις του Θεού ενεργεί και
μέσω των αμαρτωλών ιερέων.
Θα σας δώσω τρία παραδείγματα:
- Ο Πρόεδρος ενός δικαστηρίου είναι βλάσφημος.
Αν βλασφημήσω όμως εγώ και πάω
στο δικαστήριο, θα με δικάσει και θα
με στείλει φυλακή και ας είναι ο
ίδιος βλάσφημος.
- Ο ταχυδρόμος που σου φέρνει την επιταγή της σύνταξης στο σπίτι σου, μπορεί να είναι πόρνος και μοιχός. Η επιταγή όμως είναι καθαρή έχει χρήματα μέσα να εισπράξεις, του λες ευχαριστώ, του δίνεις και φιλοδώρημα από πάνω.
- Αν είσαι σε ένα μακρινό χωριό - όπου ζεί ένα καρδιολόγος ο οποίος είναι παιδόφιλος, μοιχός, κλέφτης και απατεώνας - και ένα πολύ συγγενικό σου άτομο χρειαστεί την βοήθεια του καρδιολόγου, θα το πας; Φυσικά και θα το πάς και θα τον πληρώσεις κιόλας.
Να μη σε νοιάζει, λοιπόν, τι κάνει ο καθένας στην προσωπική του ζωή,
αλλά να σε νοιάζει μόνον αυτό που είναι εντεταλμένος να κάνει. Ο καρδιολόγος είναι γιατρός σώματος και ο ιερεύς είναι γιατρός ψυχών.
Τον προφήτη Ηλία τον
έτρεφε ο Θεός με ένα ακάθαρτο πουλί,
τον κόρακα, χωρίς ο Άγιος να
διαμαρτυρηθεί και να ζητήσει άλλο καθαρό πουλί να του πηγαίνει την τροφή του. Δεν τον ενδιέφερε ο «ταχυδρόμος-κόρακας» τον άγιο , αλλά ο «Αποστολέας Θεός» και το περιεχόμενο,
που του ήταν αναγκαίο για να ζήσει.
Και για ποιο λόγο ο Θεός έτρεφε τον δούλο του με αυτό το ακάθαρτο πουλί; Για να διδαχθούμε από αυτό, ότι ο Θεός μας αγιάζει και μας σώζει με αυτό το μαύρο και αμαρτωλό πουλί, που λέγεται ιερεύς.
Διαβάστε εδω: Ιωαν. ΙΑ΄
50-51 « Ουδέ συλλογίζεσθε….υπέρ του έθνους».
Ο Καϊάφας, ο Αρχιερεύς προφήτεψε
ότι έμελλε να πεθάνει ο Ιησούς υπέρ του έθνους, όχι από μόνος του, αλλά επειδή
ήταν Αρχιερεύς, είχε ιερωσύνη.
Διαβάστε εδω: Ματθ. Ζ΄
21-23. «Δεν θέλει ……..φεύγετε απ’ εμού οι εργαζόμενοι την ανομίαν». Πολλοί που
θα κάνουν θαύματα στο όνομα του Χριστού - λόγω της χειροτονίας των - θα
τιμωρηθούν, διότι θα αποδίδουν τα θαύματα αυτά στην ….αγιότητά τους.
Δεν έκαναν δηλαδή, όπως έκαναν οι Απόστολοι σε κάθε θαύμα τους, που
απέδιδαν την τιμή στον Θεό: Πραξ. Γ΄
12-13. «Ιδών… αυτόν».
Δείτε τι λέει ο Θεός μέσω του Ζαχαρία
ΙΑ΄ 17. «Ουαί εις τον μάταιο ποιμένα……οφθαλμόν αυτού».
Δεν λέει αλλοίμονο στο
ποίμνιο, αλλά στον ποιμένα.
Διαβάστε εδώ: Ματθ. ΚΓ΄ 2-3. « Επί της καθέδρας….., και
δεν πράττουσι». Λένε λόγια που δεν εφαρμόζουν οι ίδιοι, οι Γραμματείς και
οι Φαρισσαίοι. Εμείς από τον ασεβή ιερέα
αγιαζόμαστε, για τις δικές του όμως αμαρτίες θα δώσει εκείνος λόγο στον Χριστό. Δεν θα μου ζητήσει εμένα λόγο για τις
αμαρτίες του ιερέα. Άλλωστε εγώ δεν πηγαίνω στην εκκλησία για τον ιερέα, αλλά
για τον Χριστό. Εν εκκλησίαις, λέει, ευλογείτε τον Θεό. Εσείς όμως δεν
απορρίπτετε μόνο τους ασεβείς ιερείς, αλλά και τους ευσεβείς ιερείς και τον θεσμό,
το ιερό Μυστήριο της Ιερωσύνης.
(Π.Ο.Σ.) Η ιερωσύνη δεν έχει
αποστολική διαδοχή
(Χ.Ο.) Εκτός από όλα αυτά τα
εδάφια, που σας ανέφερα και θα έπρεπε να είχατε πειστεί, διαβάστε ένα εδάφιο
το: Πραξ. ΙΣΤ΄ 4 «Ως δε διήρχοντο……των
εν Ιερουσαλήμ». Δόθηκαν διαταγές λέει να φυλάσσουν τα δόγματα τα εγκεκκριμένα από τους Αποστόλους και τους
Πρεσβυτέρους. Οι Πρεσβύτεροι ήταν οι
διάδοχοι των Αποστόλων και έπρεπε να επικυρωθούν
και από αυτούς, διότι ήταν οι συνεχιστές
του έργου των Αποστόλων, οι οποίοι θα παρέδιδαν με την σειρά τους στους
μεταγενέστερους, ώστε το έργο των Αποστόλων να φθάσει μέχρι της συντέλειας του κόσμου.
Η ταυτόχρονη έγκριση των
δογμάτων και από τους Αποστόλους και
από τους πρεσβυτέρους φανερώνει την ισοτιμία του αποστολικού αξιώματος αυτών.
Ποτέ δεν υπογράφεται μια διαταγή από τον Στρατηγό και τον Στρατιώτη.
Ποτέ δεν υπογράφεται μια διαταγή από τον Διοικητή και τον Ταμία μιάς Τράπεζας.
Να λοιπόν οι πρώτοι Αποστολικοί
Ιερείς της Καινής Διαθήκης, οι Πρεσβύτεροι.
Διαβάστε εδώ: Πραξ. ΣΤ΄ 7. «Και ο λόγος του
Θεού……υπήκουον εις την πίστιν». Πολλοί ιερείς από την Παλαιά Διαθήκη
πίστευσαν στο κήρυγμα των Αποστόλων. Οι ιερείς αυτοί που πήγαν; Εξαφανίστηκαν;
Οι Άγιοι Απόστολοι, τους ανέθεταν καθήκοντα ιερέων, τελειωτέρας σκηνής.
Να οι Αποστολικοί Ιερείς της Καινής Διαθήκης. Άρα οι Ιερείς της Ορθοδόξου Εκκλησίας, είναι προέκταση της Ιερωσύνης του Χριστού, διάδοχοι των Αποστόλων και μέλη
του σώματος της Εκκλησίας με κεφαλή και Αρχιερέα, τον Κύριο ημών Ιησού Χριστό.
Η Ιερωσύνη μεταβιβάζεται δια της Χειροτονίας
(Π.Ο.Σ.) Δεν μεταβιβάζεται
όμως η Ιερωσύνη.
(Χ.Ο.) Διαβάστε εδώ: Α
Τιμοθ. Δ΄14. «μη αμέλει του έν σοί χαρίσματος, ό εδόθη σοι δια προφητείας μετά
επιθέσεως των χειρών του πρεσβυτερίου».
Διαβάστε κι εδώ: Α Τιμοθ. Α΄6. «δι’ ήν αιτίαν αναμιμνήσκω σε
αναζωπυρείν το χάρισμα του Θεού, ό έστιν έν σοί δια της επιθέσεως των χειρών
μου».
Η Ιερωσύνη δεν μεταβιβάζεται σε αναξίους
(Π.Ο.Σ.) Ναι αλλά εσείς
χειροτονείτε και αμαρτωλούς.
(Χ.Ο.) Δεν χειροτονούμε εύκολα τους υποψηφίους.
Επειδή αποτελούν κάποια ιδιαίτερη τάξη, αυτοί που χειροτονούνται πρέπει να έχουν κάποια ίδιαίτερα προσόντα:
Διαβάστε εδώ: Α Τιμοθ. Α΄22. «Χείρας ταχέως μηδενί
επιτίθει, μηδέ κοινώνει αμαρτίας αλλοτρίαις. σεαυτόν αγνόν τήρει».
Διαβάστε εδώ: Ιωάν.
Κ΄ 22. «και τούτο ειπών ενεφύσησε και λέγει αυτοίς. λάβετε Πνεύμα
Άγιον».
Διαβάστε εδώ: Πράξ. Α΄23-26. «Και έστησον δύο, Ιωσήφ…και
Ματθίαν...και προσευξάμενοι….και έδωκαν κλήρους…και έπεσεν είς τον Ματθίαν…».
Διαβάστε εδώ: Α Θεσαλον. Ε 12. «Ερωτώμεν…υμών έν Κυρίω».
Διαβάστε εδώ: Εβρ. ΙΓ΄17. «Πείθεσθε τις ηγουμένοις υμών
και υπείκετε. αυτοί γάρ αγρυπνούσιν υπέρ των ψυχών υμών ως λόγον αποδόσαντες…».
Διαβάστε εδώ: Εφεσ. Δ΄11. «και αυτός έδωκε τους μεν
αποστόλους, τους δε προφήτας, τους δε ευαγγελιστάς, τους δε ποιμένας και
διδασκάλους».
Ο Αρχιποιμήν Ιησούς Χριστός δίνει εξουσίες στους ποιμένες,
μεταβιβάζοντας την εξουσία του «δεσμείν» και «λύειν»
Διαβάστε εδώ: Ιωάν. Κ 22-23. «και τούτο ειπών ενεφύσησε
και λέγει αυτοίς. λάβετε Πνεύμα Άγιον. αν τινων αφήτε τας αμαρτίας, αφίενται
αυτοίς, αν τινων κρατήτε, κεκράτηνται».
Διαβάστε εδώ: Ματθ. ΙΗ΄ 18. «Αμήν λέγω υμίν, όσα αν
δήσητε επί της γής, έσται δεδεμένα έν τώ ουρανώ και όσα εάν λύσητε επί της γής,
έσται λελυμένα έν τώ ουρανώ».
Ο Αρχιποιμήν Ιησούς Χριστός
δίνει εξουσίες στους Αποστόλους να οικοδομούν το ποίμνιο
Διαβάστε εδώ: Β Κορινθ. Ι΄ 8. «εάν τε γάρ και περισσότερόν τι καυχήσωμαι περί της
εξουσίας ημών, ήν έδωκεν ο Κύριος ημίν είς οικοδομήν και ούκ είς καθαίρεσιν
υμών, ούκ αισχνθήσομαι».
Εδώ ο Χριστός δίδει ποιμαντικές εξουσίες
Διαβάστε εδώ: Πραξ. Κ΄ 28. «προσέχετε ούν εαυτοίς και
παντί τω ποιμνίω έν ώ υμάς το Πνεύμα το Άγιον έθτο επισκόπους, ποιμαίνειν την
εκκλησία του Κυρίου και Θεού…».
Διαβάστε εδώ: Α Πέτρ. Ε΄ 1-4. « Πρεσβυτέρους τους εν υμίν
παρακαλώ....Ποιμάνατε το έν υμίν ποίμνιον του Θεού, επισκοπούντες μη αναγκαστώς
αλλ’ εκουσίως μηδέ αισχροκερδώς, αλλά
προθύμω….και φανερωθέντος του αρχιποιμένος κομιείσθε τον αμαράντινον της δόξης
στέφανον».
Υπάρχουν βαθμοί ιερωσύνης
με Αρχιερέα και Αρχιποιμένα τον Ιησού Χριστό
Διαβάστε εδώ: Α Πέτρ. Ε΄ 1-4. « Πρεσβυτέρους τους εν υμίν
παρακαλώ....Ποιμάνατε το έν υμίν ποίμνιον του Θεού, επισκοπούντες μη αναγκαστώς
αλλ’ εκουσίως μηδέ αισχροκερδώς, αλλά
προθύμω….και φανερωθέντος του αρχιποιμένος κομιείσθε τον αμαράντινον της δόξης
στέφανον».
Διαβάστε εδώ: Εβρ. Η΄ 1. «Κεφάλαιον δε επί τοίς
λεγομένοις, τοιούτον έχομεν αρχιερέα, ός εκάθισεν έν δεξιά του θρόνου της
μεγαλωσύνης έν τοις ουρανοίς».
Διαβάστε εδώ: Πραξ. Κ΄ 28. «προσέχετε ούν εαυτοίς και
παντί τω ποιμνίω έν ώ υμάς το Πνεύμα το Άγιον έθτο επισκόπους, ποιμαίνειν την
εκκλησία του Κυρίου και Θεού…».
Διαβάστε εδώ: Α΄Πέτρου Β΄25. «ήτε γάρ ως πρόβατα
πλανώμενα, αλλ’ επεστράφητε νύν επί τον ποιμένα και επίσκοπον των ψυχών υμών».
Ο βαθμός του Επισκόπου
Διαβάστε εδώ: Α Τιμοθ. Γ΄1-3. «Πιστός ο λόγος. εί τις
επισκοπής ορέγεται, καλού έργου επιθυμεί. δεί ούν τον επίσκοπον ανεπίληπτον
είναι, μιάς γυναικός άνδρα, νηφάλιον, σώφρονα, κόσμιον, φιλόξενον,
διδακτικόν…».
Ο βαθμός του Πρεσβυτέρου
Διαβάστε εδώ: Πράξ. Κ΄17. «Από δε της Μιλήτου πέμψας είς
Έφεσον μετεκαλέσατο τους πρεσβτέρους της εκκλησίας…».
Ο βαθμός του Διακόνου
Διαβάστε εδώ: Α Τιμοθ. Γ΄ 8. «Διακόνους ωσαύτως σεμνούς,
μη διλόγους, μη οίνω πολλώ προσέχοντες, μη αισχροκερδείς…».
Διαβάστε εδώ: Ιακωβ. Ε΄ 16. «Εξομολογείστε εις αλλήλους
τα πταίσματά σας, και εύχεστε υπέρ αλλήλων δια να ιατρευτείτε».
Οι ιερείς είναι λειτουργοί του Θεού
Διαβάστε εδώ: Ησαία ΞΑ΄ 6. «Σείς δε, Ιερείς του Κυρίου
θέλετε ονομάζεσθε. Λειτουργούς του Θεού υμών θέλουσι σας λέγει».
Διαβάστε εδώ: Πράξ. ΙΓ΄2. «Λειτουργούντων δε αυτών τω
Κυρίω και νηστευόντων είπε το Πνεύμα το Άγιον….».
Διαβάστε εδώ: Εβρ. Ι΄ 11. «και πάς μεν ιερεύς έστηκεν
καθ’ ημέραν λειτουργών…».
Υπάρχουν Ιερατεία κατά πόλεις
Διαβάστε εδώ: Τίτου Α΄5-8. «Τούτου χάριν κατέλιπόν σε έν
Κρήτη, ίνα τα λείποντα επιδιορθώση και καταστήσης κατά πόλιν πρεσβυτέρους, ως
σοι διεταξάμην…».
Το Ιερατείο φοράει στολές
Διαβάστε εδώ: Εξόδου ΚΘ΄5-6. «Και θέλεις λάβει τας στολάς
και θέλεις ενδύσει τον Ααρών τον χιτώνα, και τον ποδήρη του…και το περιστήθιον
και θέλεις ζώσει αυτόν με την κεντητήν ζώνην.και θέλεις βάλει την μίτραν επί
την κεφαλή αυτού, και θέλεις βάλει το άγιον διάδημα επί την μίτραν».
Διαβάστε εδώ: Εξόδου ΛΑ΄ 10. «Και τας στολάς τας
λειτουργικάς Ααρών και τας στολάς των υιών αυτού ιερατεύειν μοι»
Το θυσιαστήριο
Διαβάστε εδώ: Εβρ. ΙΓ΄ 10. «Έχουμε θυσιαστήριο εξού
φαγείν ούκ έχουσιν εξουσίαν οί τη σκηνή λατρεύοντες».
Υπάρχει λοιπόν και
το θυσιαστήριο και το Ιερατείο
να το υπηρετήσει.
Δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάμε ότι ο Χριστός δεν ήρθε στη γή για να καταργήσει,
αλλά για να συμπληρώσει.
Aπό
το βιβλίο μου ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΕΛΟΣ, που εκδόθηκε το 2003 και βρίσκεται
ΔΩΡΕΑΝ στο e-books-gr.blogspot.gr μαζί με το βιβλίο που αποκαλύπτει την
δράση της εταιρείας ΣΚΟΠΙΑ η οποία ψευδόμενη ασυστόλως,
εμπορεύεται με ελεεϊνό τρόπο τον λόγο του Θεού.