Τρίτη 4 Αυγούστου 2015

Περί των Αγίων (αποκαλυπτική συνομιλία Χριστιανού Ορθοδόξου με ψευδομάρτυρα του Ιεχωβά για τους Αγίους της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας)

Σημείωση: 
(Χ.Ο.) Χ=Χριστιανός, Ο=Ορθόδοξος
(Π.Ο.Σ.) Π=Προβατοειδής (είς),Ο= Οπαδός (οί), Σ= Σκοπιάς

(Π.Ο.Σ.) Στο θέμα των αγίων σας θα ήθελα να πάμε τώρα.

(Χ.Ο.) Τι πιστεύετε εσείς για τους αγίους, που τιμούμε εμείς οι Χριστιανοί Ορθόδοξοι;

(Π.Ο.Σ.) Εμείς λατρεύουμε μόνο τον Θεό και όχι τους ανθρώπους, που πέθαναν ή ζούν και βασιλεύουν.

(Χ.Ο.) Μας κατηγορείτε και για τους Αγίους, διότι δεν γνωρίζετε. Δεν γνωρίζετε, αλλά και δεν προσπαθείτε να μάθετε κιόλας. Εμείς οι Ορθόδοξοι δεν έχουμε λατρέψει ποτέ Αγίους. Λατρεύουμε και προσκυνούμε με λατρεία μόνον τον Τριαδικό Θεό. Τους Αγίους τους τιμούμε και τους προσκυνούμε ως στεφανωμένους δούλους του Θεού. Μάλλον δεν μπορείτε ή δεν θέλετε να κατανοήσετε αυτή την διαφορά.

(Π.Ο.Σ.) Τι λέτε δηλαδή στους Αγίους και τι λέτε στον Θεό όταν προσεύχεστε;

(Χ.Ο.)  Θα σας εξηγήσω αμέσως για να καταλάβετε:

  •  Όταν απευθυνόμαστε γενικά προς τον Τριαδικό Θεό λέμε: «Δόξα πατρί και Υιώ και Αγίω Πνεύματι» ή «Αγία Τριάς ελέησον ημάς».
  • Όταν προσευχόμαστε στον Χριστό λέμε: «Κύριε Ιησού Χριστέ ελέησόν με τον αμαρωλό» και
  • Στους Αγίους λέμε: «Άγιε του Θεού πρέσβευε υπέρ ημών».
(Π.Ο.Σ.) Είναι αντιγραφική η προσκύνηση στους Αγίους και μπορώ μέσα από την Γραφή να σας το αποδείξω. Διαβάστε εδώ: Πραξ. ΙΔ΄ 14. «Ακούσαντες δε οι Απόστολοι Βαρνάβας και Παύλος, διέσχισαν τα ιμάτια αυτών, και επήδησαν είς το μέσον του όχλου, κράζοντες, και λέγοντες, άνδρες, τι κάμνετε ταύτα; και ημείς είμεθα άνθρωποι ομοιοπαθείς με σας κηρύττοντες προς εσάς,να επιστρέψητε από τούτων των ματαίων προς τον Θεόν τον ζώντα, όστις έκαμε τον ουρανόν και την γήν και την θάλασσαν, και πάντα τα έν αυτοίς».
 Εδώ φαίνεται καθαρά ότι οι Απόστολοι Παύλος και Βαρνάβας έσχισαν τα ρούχα τους από αγανάκτηση, μη δεχόμενοι καμία προσκύνηση. Χρειάζονται άλλες αποδείξεις;

(Χ.Ο.)  Δυστυχώς για σας και εδώ είναι ολοφάνερη η πλάνη σας. Διαβάζετε ότι σας διατάζει η οργάνωση.  Άρα διαβάζετε την Αγία Γραφή με τα «μάτια» της Οργάνωσης ή κατά παραγγελία της Οργάνωσης. Άρα δεν είναι δυνατόν να βρείτε ποτέ την Αλήθεια. Θέλετε να μάθετε τον λόγο, που δεν δέχθηκαν οι Απόστολοι την  προσκύνηση αυτή;

(Π.Ο.Σ.)   Για ποιο λόγο; Πείτε μου εσείς.

(Χ.Ο.)  Ήθελαν να τους προσκυνήσουν σαν ειδωλολατρικούς Θεούς.
Διαβάστε ένα από τα εδάφια που δεν σας αφήνει να δείτε η Οργάνωση:
Πραξ. ΙΔ΄ 11-13 «Οι δε όχλοι ιδόντες τούτο το οποίο έκαμεν ο Παύλος, ύψωσαν φωνήν την αυτών, λέγοντες Λυκαονιστί, οι Θεοί ομοιωθέντες με ανθρώπους κατέβησαν προς ημάς. Και ωνόμαζον τον μεν Βαρνάβαν, Δία τον δε Παύλον, Ερμήν, επειδή αυτός ήτο ο αρχηγός του λόγου.
Και ο ιερεύς του Διός, του όντος έμπροσθεν της πόλεως αυτών έφερε ταύρους και στέμματα είς τας πύλας μετά του όχλου, και ήθελε να προσφέρη θυσίαν».

Καταλάβατε τώρα γιατί δεν δέχθηκαν αυτή την προσκύνηση οι Απόστολοι; Οι όχλοι ήθελαν να τους λατρέψουν και να τους προσκυνήσουν ως ειδωλολατρικούς θεούς. Λατρευτική ήταν η προσκύνηση, διότι ήθελαν να τους προσφέρουν και θυσίες. Έπρεπε οι Απόστολοι να δεχθούν την προσκύνηση αυτή;

(Π.Ο.Σ.)   Όχι βέβαια, έχετε δίκαιο. Διαβάστε όμως εδώ να δείτε τι λέει:
Αποκ. ΙΘ΄ 10. «Και έπεσον έμπροσθεν των ποδών αυτού, δια να προσκυνήσω αυτόν. και λέγει μοι πρόσεχε μη κάμης τούτο. εγώ είμαι συνδουλός σου και των αδελφών σου οίτινες έχουσι μαρτυρίαν του Ιησού. τον Θεόν προσκύνησον».Ο άγγελος δεν δέχτηκε την προσκύνηση από τον Ιωάννη. Άρα δεν επιτρέπεται προσκύνηση στους ανθρώπους.

(Χ.Ο.)  Τελικά όλα τα εδάφια, σας έχουν μάθει να τα διαβάζετε, αλλά να μη τα εννοείτε. Δηλαδή αμάρτησε ο Ιωάννης, που έπεσε να προσκυνήσει τον άγγελο;

(Π.Ο.Σ.)   Βεβαίως και αμάρτησε, αλλά αμάρτησε από άγνοια.

(Χ.Ο.)  Αφού αμάρτησε γιατί δεν μετανόησε; Και αφού δεν μετανόησε, γιατί δεν τιμωρήθηκε από τον Θεό; Γιατί αμάρτησε για δεύτερη φορά - εν γνώσει του - πέφτοντας στο ίδιο αμάρτημα;

Διαβάστε  παρακαλώ εδώ: Αποκ. ΚΒ΄ 8-9. «Και εγώ ο Ιωάννης είμαι ο ιδών ταύτα κα ακούσας. και ότι ήκουσα και είδον, έπεσα να προσκυνήσω έμπροσθεν των ποδών του αγγέλου του δεικνύοντος είς εμέ ταύτα. Και λέγει προς εμέ. Πρόσεχε μη κάμης τούτο. διότι εγώ είμαι σύνδουλός σου, και των αδελφών σου των προφητών, και των φυλαττόντων τους λόγους του βιβλίου τούτου. τον Θεόν προσκύνησον».Ο Ιωάννης αμάρτησε για δεύτερη φορά. Γιατί δεν μετανόησε; Τελικά σώθηκε ή όχι;

(Π.Ο.Σ.)  Σώθηκε βέβαια. Είναι δυνατό να μην σώθηκε ο Ιωάννης;

(Χ.Ο.)  Φυσικά και σώθηκε. Αφού σώθηκε ο Ιωάννης, θα σωθούμε και εμείς που προσκυνούμε τιμητικώς τους αγίους. Είναι δυνατόν να μην ήξερε τι έκανε, αφού άλλωστε μετά την Πεντηκοστή ήταν πλήρης Αγίου Πνεύματος.
Ο Άγγελος καλά έκανε που δεν δέχθηκε την προσκύνηση; Και ποια είναι η διδαχή του αγγέλου προς εμάς;

(Π.Ο.Σ.)   Καλά έκανε, αλλά δεν καταλαβαίνω ποια μπορεί να είναι η διδαχή του αγγέλου γι’ αυτή του την κίνηση;

(Χ.Ο.)  Οι άγγελοι είναι αγαθά πνεύματα δεν έχουν εγωϊσμό, σαν και εμάς, έχουν διδαχθεί την ταπείνωση από τον δημιουργό τους. 
Διαβάστε εδώ: Φιλιππ. Β΄ 7. « Αλλ’ εαυτόν εκένωσε, λαβών δούλου μορφήν, γενόμενος όμοιος με τους ανθρώπους».
Και αυτό ακριβώς μας δείχνουν. Την ταπείνωση.

Διαβάστε σας παρακαλώ: Ιησούς του Ναυή Ε΄ 13-15. «Και ότε ο Ιησούς ήτο πλησίον της Ιεριχώ, ύψωσε τους οφθαλμούς αυτού και είδε, και ιδού…….Και ο Ιησούς έκαμε τούτο».
Ο Ιησούς του Ναυή έπεσε και προσκύνησε τον Αρχιστράτηγο απεσταλμένο του Κυρίου, που δέχτηκε την προσκύνηση. Ποιος αμάρτησε από τους δύο;

  • Ο Ιησούς του Ναυή, που τον προσκύνησε ή
  • Ο Αρχιστράτηγος, που δέχθηκε την προσκύνηση;

Σύμφωνα με αυτά που διαβάζετε και εννοείτε εσείς κάποιος από τους δύο αμάρτησε. Ποιος λοιπόν αμάρτησε από τους δύο;

(Π.Ο.Σ.)   Δεν γνωρίζω πραγματικά. Μάλλον κανείς.

(Χ.Ο.)  Παρατηρήστε σας παρακαλώ τα εξής:

  • Ο απεσταλμένος Αρχιστράτηγος του Κυρίου δέχτηκε την προσκύνηση ενώ
  • Ο απεσταλμένος άγγελος, στην Αποκάλυψη του Ιωάννου δεν την δέχτηκε και τις δύο φορές.

Το ίδιο συμβαίνει πολλές φορές και με τους Ορθόδοξους Ιερείς.
Άλλοι δέχονται τον ασπασμό της χειρός και άλλοι όχι.
Ποια είναι η σωστή; Και οι δύο είναι σωστές:

  • Αυτοί, που δέχονται τον ασπασμό, μας διδάσκουν ότι επιτρέπεται ο ασπασμός και
  • Αυτοί που δεν δέχονται τον ασπασμό, μας διδάσκουν την ταπείνωση.

Διαβάστε και εδώ: Δανιήλ Β΄ 46. «Τότε ο Βασιλεύς Ναβουχοδονόσορ έπεσεν επί πρόσωπον, και προσεκύνησε τον Δανιήλ, και προσέταξε να προσφέρωσιν είς αυτόν προσφοράν και θυμιάματα».

Ο Δανιήλ δέχτηκε προσκύνηση και θυμιάματα από έναν ειδωλολάτρη Βασιλέα τον Ναβουχοδονόσορα.

Ο Δανιήλ αμάρτησε που δέχτηκε αυτή την προσκύνηση; Όχι βέβαια.

Διαβάστε και εδώ αυτό το φοβερό εδάφιο:  Αποκ. Γ΄ 9. «Ιδού, θέλω κάμει τους εκ συναγωγής του Σατανά αίτινες λέγουσιν εαυτούς ότι είναι Ιουδαίοι, και δεν είναι, αλλά ψεύδονται. ιδού, θέλω κάμει αυτούς να έλθωσι και να προσκυνήσωσιν ενώπιον των ποδών σου, και να γνωρίσωσιν ότι εγώ σε ηγάπησα».
Ο χριστός, όχι μόνο επιτρέπει την τιμητική προσκύνηση των Αγίων, αλλά και την επιβάλλει με δυναμικό τρόπο. Τι λέει δηλαδή στον Ιωάννη; Θα τους κάνω εγώ να σε προσκυνήσουν – όχι βέβαια λατρευτική προσκύνηση - και να μάθουν ότι εγώ σε αγαπώ.

(Π.Ο.Σ.)   Καλά όλα αυτά αλλά εσείς τους προσκυνάτε και πεθαμένους.

(Χ.Ο.)  Θέλω να σας ρωτήσω κάτι. Ο Θεός είναι Θεός ζώντων ή Θεός νεκρών;

(Π.Ο.Σ.)   Είναι Θεός ζώντων.

(Χ.Ο.)  Αν είναι Θεός ζώντων τότε που είναι το πρόβλημα; Όλοι οι απελθόντες Άγιοι, είναι οι γενναίοι αθλητές του Χριστού, που δεν παύουν να ζούν και πέραν του τάφου. Με τα χαρίσματα, που τους έχει δώσει ο πανταχού Παρών Θεός να κάνουν θαύματα στα πέρατα της γής, δοξάζεται ο ίδιος ο Θεός.

(Π.Ο.Σ.)   Και ποιος ανεκήρυξε αυτούς τους ανθρώπους αγίους;
Όλους αγίους τους κάνετε.

(Χ.Ο.)  Οι γενναίοι αθλητές του Κυρίου ανακηρύσσονται άγιοι από τον ίδιο τον Θεό. Ο Θεός δια θαυμάτων που κάνουν, τους κάνει αγίους.
Αν τους ανακήρυτταν οι άνθρωποι αγίους, τότε όλοι οι Πατριάρχες και οι Επίσκοποι θα ήταν άγιοι. 

Αντίθετα υπάρχουν άγιοι που κατηγορήθηκαν άδικα. Πρόσφατο παράδειγμα ο Άγιος Νεκτάριος Αιγίνης. Κατηγορήθηκε και κυνηγήθηκε σχεδόν από όλους άδικα, ακόμη και στον τόπο της εξορίας του! Ο Σατανάς και τα όργανά του τον κατηγόρησαν ότι είχε σχέσεις με μοναχές. Ο Άγιος όχι μόνο δεν υπερασπίστηκε τον εαυτόν του, αλλά είπε: «Γνωρίζει ο Κύριός μου και Θεός μου αν είμαι ένοχος ή αθώος. Και αυτό μου φτάνει». Πόσοι και πόσοι άνθρωποι δεν βοηθήθηκαν από τον Άγιο Νεκτάριο; Πάς στον μαρμάρινο τάφο του και ακούς το μπαστουνάκι του να χτυπάει και είναι σαν να σου λέει: «Σε ευχαριστώ παιδί μου που ήρθες και με επισκέφτηκες. Ο Θεός να σε ευλογεί». Πόσοι και πόσοι αιρετικοί και δύσπιστοι δεν είπαν, ότι μέσα στον τάφο του Αγίου είναι ένα ρολόϊ που χτυπάει και ότι είναι επινοήσεις ανθρώπων, για να βγάζουν χρήματα εκεί οι ιερείς και οι διακονούντες τον ναό του! Δεν είναι μόνο ο γενναίος αθλητής Νεκτάριος, που ο Θεός τον έχει αγιάσει, υπάρχουν και πολλοί άλλοι αθλητές του Κυρίου, αλλά τώρα το αναφέρω μιάς και έχω πάει και έχω ακούσει το μπαστουνάκι του να χτυπάει το μάρμαρο, μέσα από τον τάφο του.

Μπορεί σε μερικούς από σας να φαίνονται «παραμύθια», αλλά αυτή είναι η αλήθεια. Όλα τα λείψανα των αγίων μαρτύρων, είναι άξια τιμής και προσκύνησης από τους ανθρώπους.

Διαβάστε εδώ παρακαλω: Α΄Κορινθ. ΣΤ΄ 19-20.  «Ή δεν ηξεύρητε, ότι το σώμα σας είναι ναός του Αγίου Πνεύματος του εν υμίν, το οποόν έχετε από Θεού, και δεν είσθε κύριοι εαυτών, Διότι ηγοράσθητε διά τιμής. δοξάσατε λοιπόν τον Θεόν δια του σώματός σας, και διά του πνεύματός σας, τα οποία είναι του Θεού».
Οι Άγιοι με την άσκησή τους και τον αγιασμό, έκαναν τα σώματά τους ναούς και κατοικητήρια του Αγίου Πνεύματος, δοξάζοντες, με το σώμα και το πνεύμα, τον Θεό. Δεν δοξάζουν τον Θεό τα αγιασμένα σώματα των αγίων;

Διαβάστε εδώ παρακαλω και εδώ: Β΄Βασιλ. ΙΓ΄ 20-21. «Και απέθανεν ο Ελισσαιέ, και έθαψαν αυτόν. Το δε ακόλουθον έτος τάγματα Μωαβιτών έκαμον εισβολήν είς την γήν. Και ενώ έθαπτον άνθρωπον τινά, ιδού, είδον τάγμα. και έρριψαν τον άνθρωπον είς τον τάφο του Ελισσαιέ. και καθώς ο άνθρωπος υπήγε και ήγγισεν τα οστά του Ελισσαιέ, ανέζησε και εστάθη επί τους πόδας αυτού».
Μήπως διαβάζετε την Αγία Γραφή με τα «μάτια» της Οργάνωσης και δεν έτυχε να το διαβάσετε αυτό το εδάφιο; Βλέπετε ολοκάθαρα ότι τα οστά του Ελισσαιέ ανέστησαν νεκρό! Τα ποτισμένα με αίμα λείψανα των αγίων της Καινής Διαθήκης, δεν είναι άξια προσκύνησης;

(Π.Ο.Σ.)   Γιατί βάζετε τους αγίους να μεσιτεύουν για σας, ενώ μπορείτε να προσεύχεστε απευθείας στον Χριστό;

(Χ.Ο.)  Προσευχόμαστε, όπως μας δίδαξαν οι Απόστολοι να προσευχόμαστε.
Διαβάστε εδώ:  Ρωμ. ΙΕ΄ 30. «Σας παρακαλώ δε αδελφοί, δια του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού, και δια της αγάπης του Πνεύματος, να συναγωνισθήτε μετ’ εμού προσευχόμενοι υπέρ εμού προς τον Θεόν».
Εμείς προσευχόμαστε:
  • Απευθείας στον Τριαδικό Θεό.
  • Απευθείας στον Χριστό.
  • Στην Παναγία και τους Αγίους προσευχόμαστε να πρεσβεύουν την προσευχή μας προς τον Θεό.
Διαβάστε εδώ: Α΄Θεσσαλ. Ε΄ 25. «Αδελφοί, προσεύχεσθε περί ημών».
Εμείς ακολουθούμε το παράδειγμα του Αποστόλου Παύλου, που προσευχόταν μόνος του, αλλά έβαζε και άλλους να προσεύχονται για εκείνον.

Εσείς βάζετε άλλους να προσεύχονται για σας;

(Π.Ο.Σ.)   Όχι προσευχόμαστε μόνοι μας και απευθείας στον Ιεχωβά.

(Χ.Ο.)  Τελικά όλοι οι αιρετικοί …«αγιάζετε», όταν αλλάξετε την πίστη σας στον Χριστό και πιστέψετε στον Σατανά. Εγώ πάντως είμαι πολύ αμαρτωλός και δεν ξέρω αν θα πάω στον ουρανό. Ο Απόστολος Παύλος είναι αμαρτωλός και δεν ξέρει αν θα πάει στον ουρανό.
Διαβάστε εδώ: Α΄ Τιμοθ. Α΄ 15. «Πιστός ο λόγος και πάσης αποδοχής άξιος, ότι οΧριστός ήλθεν είς τον κόσμον δια να σώση τους αμαρτωλούς, των οοίων πρώτος είμαι εγώ».
Δεν λέει ήμουν και τώρα δεν είμαι. Λέει είμαι αμαρτωλός!
Μερικοί από τους «αδελφούς» σας διατείνονται ότι …αγίασαν ήδη και ανήκουν στους 144.000! Φαίνεται ότι αυτοί αγίασαν από μόνοι τους, δεν είναι αμαρτωλοί και είναι πιο άγιοι ακόμη και από τον Απόστολο Παύλο!

Όπου όμως τους βλέπετε και τους συναντάτε ….«αθάνατους»!!!  «αδελφούς σας, από αυτούς που ανήκουν στους 144.000» θυμίστε τους τα λόγια του Χριστού στο εδάφιο:  Ιωάν. ΙΕ΄5. «Εγώ είμαι η άμπελος, σείς τα κλήματα. ο μένων εν εμοί, και εγώ έν αυτώ, ούτος φέρει καρπόν πολύν. διότι χωρίς εμού δεν δύνασθε να κάμητε ουδέν».

(Π.Ο.Σ.)  Ο εορτές δεν πρέπει να υπάρχουν Ησαίας Α΄10-17

(Χ.Ο.) Ο Θεός εδώ απορρίπτει και μισεί τις εορτές, τις θυσίες και τις προσευχές των ασεβών, των πονηρών των αιμοσταγών και όχι των ευσεβών.

(Π.Ο.Σ.)  Είναι άγιες οι εορτές;

(Χ.Ο.)  Βεβαίως είναι άγιες οι εορτές.

Διαβάστε: Εξοδ. Κ΄8-11 και Λεϋτ. ΚΓ΄2-3. «Μνήσθητι την ημέρα των σαββάτων αγιάζειν αυτήν…» Ήυλόγησε Κύριος την ημέραν την εβδόμην και ηγίασεν αυτήν».

Διαβάστε: Εξοδ. ΙΒ΄ 14 και Λεϋτ. ΚΓ΄4-5. «Και έσται η ημέρα υμίν αύτη μνημόσυνον, και εορτάσατε αυτήν Κυρίω είς πάσας τας γενεών υμών. Νόμιμον αιώνιον εορτάσατε αυτήν».

Όσον αφορά την ημέρα Κυριακή:
Διαβάστε: Πράξεις Κ΄7. «Έν δε τη μια των σαββάτων συνηγμένων των μαθητών κλάσαι άρτον, ο Παύλος διελέγετο αυτοίς….»

Διαβάστε ακόμη: Αποκ. Α΄9-10 «Εγώ Ιωάννης ….εγενόμην έν τη νήσω Πάτμω δια τον λόγον του Θεού και δια την μαρτυρίαν Ιησού Χριστού. Εγενόμην έν Πνεύματι έν τη Κυριακή ημέρα».

 Aπό το βιβλίο μου ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΕΛΟΣ, που εκδόθηκε το 2003 και βρίσκεται ΔΩΡΕΑΝ στο e-books-gr.blogspot.gr μαζί με το βιβλίο που αποκαλύπτει την δράση της εταιρείας ΣΚΟΠΙΑ η οποία ψευδόμενη ασυστόλως, εμπορεύεται με ελεεϊνό τρόπο τον λόγο του Θεού.