Δευτέρα 17 Αυγούστου 2015

Περί του Τριαδικού Θεού (Αποκαλυπτική συνομιλία μεταξύ Χριστιανού Ορθοδόξου και Ψευδομάρτυρα του Ιεχωβά)

Σημείωση:

(Χ.Ο.) Χ=Χριστιανός,  Ο=Ορθόδοξος
(Π.Ο.Σ.) Π=Προβατοειδής (είς),Ο= Οπαδός (οί), Σ= Σκοπιάς


(Π.Ο.Σ.)  Εσείς οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί πιστεύετε σε Τριαδικό Θεό, δηλαδή πιστεύετε τρείς (3) Θεούς, πιστεύετε σε τρικέφαλο θηρίο. Είναι αντιγραφική διδασκαλία που όχι μόνο δεν στηρίζεται πουθενά, αλλά καταπολεμάται και από τις Γραφές, από την Γένεση μέχρι και την Αποκάλυψη. Η διδασκαλία περί της Τριάδας είναι ένα από τα σκοτεινά μυστήρια μέσα από τα οποία ο Σατανάς προσπαθεί να σκοτίσει τον Λόγο του Θεού και να σας πλανέψει.

(Χ.Ο.) Ούτε πιστεύουμε, ούτε πιστέψαμε ποτέ σε τρείς Θεούς, διότι θα ήμασταν πολυθεϊστές και δεν πιστεύουμε σε τρικέφαλα θηρία, που λέτε εσείς. 
Αυτό που πιστεύουμε είναι ότι ο Θεός είναι Ένας στην ουσία και τριαδικός στις υποστάσεις. Δηλαδή είναι τρία πρόσωπα, ίσα μεταξύ τους, έχουν την ίδια ουσία, έχουν την ίδια δύναμη, έχουν πλήρη αρμονία μεταξύ τους και το κάθε πρόσωπο είναι τέλειος και αληθινός Θεός.

Το δόγμα για  την Αγία Τριάδα είναι από τα κορυφαία και αβυσσώδη μυστήρια του Θεού, στα οποία αδυνατεί να προσεγγίσει ο ανθρώπινος νούς, λόγω σύμφυτης αδυναμίας. Τα «φτερά» του ανθρώπου είναι πολύ μικρά για να πετάξουν προς το υπερβατικό και το ακατάληπτο.
Η μία ουσία του Θεού είναι αδιάγνωστη, αόρατη («Θεόν ουδείς εώρακε) πώποτε», ακατάληπτη και πληρούται ισομερώς και στα τρία πρόσωπα της Αγίας Τριάδας. Τα θεία πρόσωπα είναι ίδια.
Άρα δεν έχουμε τρείς θεούς, αλλά μόνον Έναν Θεό.

Περί των υποστατικών ιδιωμάτων
της Αγίας Τριάδας

Τα υποστατικά ιδιώματα των Προσώπων της Αγίας Τριάδας είναι:

Για τον Πατέρα, είναι το αγέννητο και το άναρχο.
Ο Πατέρας δεν έχει πηγή προέλευσης, δεν γεννιέται από κανέναν, είναι αυθύπαρκτος, παρέχοντας την δική του θεότητα στα δύο άλλα πρόσωπα της Αγίας Τριάδας.

Για τον Υιό, είναι η γέννηση.
Ο Υιός γεννιέται από τον Πατέρα αϊδίως. Είναι μεν άχρονος με την χρονική έννοια του επιθέτου, όχι όμως και με την έννοιαν της προελεύσεως, καθόσον την θεότητά του την δέχεται από τον Πατέρα. Επειδή γεννιέται δεν σημαίνει ότι είναι μεταγενέστερος και κατώτερος από τον Πατέρα.
(Δεν είναι απόλυτο το παράδειγμα που θα δώσω, αλλά προσέξτε το. Έχουμε μια φυσική πηγή νερού στο βουνό και γεμίζουμε μία κανάτα με νερό και την βάζουμε σε ένα ποτήρι. Το νερό προυπήρχε. Δεν άλλαξε η ουσία του ούτε η χρονική ύπαρξή του, επειδή το βάλαμε αργότερα στην κανάτα και το ποτήρι).

Για το Άγιον Πνεύμα, είναι η εκπόρευση.
Άλλο γέννηση και άλλο εκπόρευση. Διαφέρουν μεταξύ τους, αλλά δεν είμαστε ικανοί να γνωρίζουμε την φύση αυτής της διαφοράς. Επειδή εκπορεύεται από τον Πατέρα, δεν είναι κατώτερό Του.

Η ύπαρξη του Τριαδικού Θεού είναι μέγα και ακατάληπτο μυστήριο

Διαβάστε εδώ: Α΄ Τιμοθ. Γ΄ 16. «Και αναντιρρήτως το μυστήριον της ευσεβείας είναι μέγα. Ο Θεός εφανερώθη εν σαρκί…».
Δεν ερμηνεύεται με την λογική. Μόνο πιστεύεται. Είναι μυστήριο. 

(Π.Ο.Σ.)  Δείξτε μου την λέξη «Τριάδα» μέσα στην Αγία Γραφή.

(Χ.Ο.)  Δεν υπάρχει η λέξη «Τριάδα» στην Αγία Γραφή, όπως δεν υπάρχει γραμμένη και η φράση «ο Θεός είναι Άναρχος», αν και ο Θεός είναι Άναρχος.
Είναι άναρχος ο Θεός και ας μην υπάρχει η λέξη άναρχος. Μπορεί να μην πάρχει η λέξη τριάδα, αλλά υπάρχει η πραγματικότητα της Τριάδας.
Η Αγία Γραφή λέει: Ματθ. ΚΗ΄  19. «Πορευθέντες μαθητεύσατε….».
Πείτε μου κάτι. Ο άγγελος είναι αθάνατος;

(Π.Ο.Σ.)  Ναι είναι.

(Χ.Ο.)      Μπορείτε να μου το δείξετε πού το γράφει, μέσα στην Αγία Γραφή, ότι είναι αθάνατος;

(Π.Ο.Σ.)  Δεν αναγράφεται πουθενά στην Αγία Γραφή, ότι ο άγγελος είναι αθάνατος.

(Χ.Ο.)      Όμως ο άγγελος, είναι αθάνατος και ας μη το γράφει η Αγία Γραφή ότι είναι αθάνατος. Η Αγία Τριάδα λοιπόν έχει μόνον μία Πηγή. Τον Πατέρα. Ο Πατέρας, από τον οποίο ανάρχως γεννιέται ο Υιός και ανάρχως εκπορεύεται το Άγιον Πνεύμα. Τα τρία Πρόσωπα της Αγίας Τριάδας έχουν απόλυτη και ειρηνική συνεργασία, διότι δημιουργούν μαζί, ευλογούν μαζί και συμμαρτυρούν στον ουρανό και στη γή μαζί. Τα τρία Πρόσωπα της Αγίας Τριάδας:

  • Έχουν απόλυτη συνεργασία δημιουργίας:
    • Διαβάστε: Γεν. Α΄ 26. «Και είπεν ο Θεός… Άς κάμωμεν…..»
    • Διαβάστε: Γεν. Γ΄ 22. «Και είπεν ο Θεός….Ιδού γέγονεν ως είς εξ ημών»
  •  Έχουν απόλυτη συμφωνία για τις αποφάσεις τους:
    • Διαβάστε: Γεν. ΙΑ΄ 7. «καταβάντες συγχέωμεν εκεί την γλώσσαν αυτών…»
  •  Ευλογούν μαζί:
    • Διαβάστε: Ματθ. ΚΗ΄  19. «Πορευθέντες μαθητεύσατε….».
  • Συμμαρτυρούν στον ουρανό:
    • Διαβάστε: Α΄Ιωάν. Ε΄ 7. «Τρείς είναι οι συμμαρτυρούντες…..»
  •  Συμμαρτυρούν και στη γή
    • Διαβάστε: Ματθ. Γ΄ 16-17. «και βαπτισθείς ο Ιησούς….»


Ο Θεός είναι παραπάνω από ένα Πρόσωπα

Διαβάστε παρακαλώ: Γένεση. Α΄ 26-27. «Και είπεν ο Θεός….Και εποίησεν ο Θεός….άρσεν και θήλυ εποίησεν αυτούς».
Αμέσως και από την αρχή μας αποκαλύπτει ο λόγος του Θεού ένα μυστήριο.
-Και είπεν, λέγει ο Θεός μιλάει στον ενικό.
-Άς κάμωμεν, μιλάει στον πληθυντικό.
Δεν λέει άς κάμω και συνεχίζει στον πληθυντικό.
Και στο τέλος λέει:
-Και εποίησεν ο Θεός τον άνθρωπο κατ’ εικόνα εαυτού, κατ’ εικόνα Θεού, εποίησεν αυτόν. Πάλι εδώ μιλάει στον ενικό. Λέει την λέξη «ο Θεός».
Άρα είναι περισσότερα από ένα πρόσωπα.

(Π.Ο.Σ.)  Όταν, ο Θεός, μιλούσε στον πληθυντικό μιλούσε στους αγγέλους.

(Χ.Ο.)  Γιατί; Μήπως ο άνθρωπος έγινε κατ’ εικόνα και ομοίωση αγγέλων; Ασφαλώς όχι, διότι η Αγία Γραφή λέει: «Και εποίησεν ο Θεός τον άνθρωπον κατ’ εικόνα εαυτού, κατ’ εικόνα Θεού εποίησεν αυτόν». Κατ’ εικόνα Θεού έγινε ο άνθρωπος και όχι κατ’ εικόνα των κτισμάτων.

(Π.Ο.Σ.)  Ίσως ο Θεός να απευθυνόταν στον Υιόν του. Διότι ο Υιός υπήρχε πρό της ενανθρωπήσεώς του. Όχι βέβαια ίσος με τον Θεό πατέρα, όπως τον πιστεύετε εσείς οι Ορθόδοξοι.

(Χ.Ο.)  Προσέξτε καλά. Ο άνθρωπος δεν έγινε μόνον κατ’ εικόνα και καθ’ ομοίωση του πατέρα δηλαδή του ενός προσώπου, αλλά «κατ’ εικόνα και καθ’ ομοίωση ημών».  Δηλαδή και των άλλων προσώπων.
Και στο τέλος δεν λέει ότι ο άνθρωπος έγινε κατ’ εικόνα και καθ’ ομοίωση ημών, αλλά λέει «κατ’ εικόνα εαυτού, κατ’ εικόνα Θεού εποίησεν αυτόν».

Τι μας φανερώνει ο λόγος του Θεού εδώ; Μας φανερώνει ότι όσα πρόσωπα έλαβαν μέρος στην δημιουργία του ανθρώπου είχαν την ίδια εικόνα και ήταν ένας Θεός.

Προσέξτε και το εδάφιο: Γενεσ. Γ΄22. «Και είπε Κύριος ο Θεός, ιδού, έγινεν ο Αδάμ ως είς εξ ημών εις το γινώσκειν το καλόν και το κακόν». Το «ως είς εξ ημών» δηλώνει κατηγορηματικά, ότι ο Θεός είναι περισσότερα από ένα πρόσωπα.

Επίσης προσέξτε το εδάφιο: Γενεσ. ΙΑ΄ 7. «Έλθετε, άς καταβώμεν, και άς συγχύσωμεν εκεί την γλώσσα αυτών, δια να μη εννοή ο είς του άλλου την γλώσσαν».
Εδώ μιλάει ο Θεός στον πληθυντικό και λέει «ελάτε», που σημαίνει ότι μιλάει σε περισσότερα από ένα πρόσωπα.





Τα δύο από τα τρία Πρόσωπα της Αγίας Τριάδος

Διαβάστε εδώ: Γενεσ. ΙΘ΄18-24. «Και είπεν ο Λώτ προς αυτούς. Μη παρακαλώ Κύριε….Και εβρεξεν ο Κύριος …..θείον και πύρ παρά Κυρίου εκ του ουρανού».

Και είπεν ο Λώτ προς αυτούς. Μη παρακαλώ Κύριε. Παράδοξα πράγματα. Μιλάει πότε στον πληθυντικό για να δείξει ότι είναι δύο πρόσωπα και πότε στον ενικό για να δείξει, ότι ο Θεός είναι ένας.

Επίσης λέει «έβρεξε πύρ και θείον ο Κύριος παρά Κυρίου» δηλαδή ο Θεός παρά του Θεού εξ ουρανού. Ο Γιαχβέ από τον Γιαχβέ εξ ουρανού. Εδώ δείχνει δύο πρόσωπα της Αγίας Τριάδος

Άλλο εδάφιο: Αμώς Δ΄ 9-11. «Σας επάταξα με ανεμοφθορίαν και ερυσίβην. το πλήθος των κήπων σας, και των αμπελώνων σας και των συκεώνων σας, και των ελαιώνων σας, κατέφαγε η κάμπη. και δεν επέστρεψεν προς εμέ λέγει Κύριος…Σας κατέστρεψα καθώς ο Θεός κατέστρεψε……και δεν επεστρέψατε προς εμέ λέγει Κύριος».
Και εδώ δείχνει δύο πρόσωπα της Αγίας Τριάδος.

Ο Θεός είναι Τρία Πρόσωπα

Διαβάστε το εδάφιο: Γένεσ. ΙΗ΄ 1-5. «Και εφάνη εις αυτόν ο Κύριος εις τας δρύς Μαμβρή…και ιδού, τρείς…και είπεν Κύριέ μου…οι δε είπον, κάμε ούτω, καθώς είπας».
Είδε λέει ο Αβραάμ τον Κύριον, δηλαδή τον Θεόν και ιδού τρείς άνδρες. Μένει κατάπληκτος ο Αβραάμ. Είδεν τον Θεόν ο Αβραάμ και αντί να δεί ένα πρόσωπο, παραδόξως βλέπει τρείς άνδρες.

Έδραμε προς συνάντηση αυτών, τους προσκυνεί έως εδάφους και τους τρείς και απευθυνόμενος προς τους τρείς άνδρες λέει: … «Κύριέ μου!!!, εάν ευρήκα χάριν είς τους οφθαλμούς σου».

Μιλάει ο Αβραάμ πότε στον ενικό για να δείξει έναν Θεόν και πότε στον πληθυντικό, για να δείξει τρία πρόσωπα. Και πότε λέει τον δούλο σου για να δείξει έναν Θεόν, πότε τον δούλον σας, για να δείξει τρία πρόσωπα.

(Π.Ο.Σ.)  Μόνον ο ένας ήταν ο Θεός, οι άλλοι δύο ήταν άγγελοι!

(Χ.Ο.)      Αποκλείεται για τρείς λόγους:

1.       Προσκύνησε και τους τρείς, έως εδάφους.

2.       Είπε ο Αβραάμ, ότι γι’ αυτό επεράσατε από τον δούλον σας. Μήπως οι άνθρωποι είναι δούλοι των αγγέλων; όχι βέβαια, διότι ο άνθρωπος σύμφωνα με το εδάφιο Αποκ. ΙΘ΄10, είναι συνδούλος των Αγγέλων.

3.       Και οι τρείς απήντησαν ταυτοχρόνως, «κάμε ούτως καθώς είπας». Όταν μιλάει ο Θεός, απαγορεύεται να μιλάνε τα κτίσματα.

Διαβάστε κι εδώ: Ησαϊας ΣΤ΄ 3. «Και εκέγραγεν έτερος προς τον έτερον και έλεγον. άγιος, άγιος, άγιος Κύριος Σαβαώθ, πλήρης πάσα η γή της δόξης αυτού».

Εδώ αναφέρεται τρείς φορές το επίθετο άγιος, άγιος, άγιος και μια φορά το ουσιαστικό Κύριος Σαβαώθ, που φανερώνει τον Τριαδικό Θεό.

Άλλο εδάφιο: Ψαλμ. ΡΙ΄ 1-5. «Είπεν ο Κύριος προς τον Κύριόν μου, κάθου εκ δεξιών μου, εωσού θέσω τους εχθρούς σου υποπόδιον των ποδών σου…. Ο Κύριος ο εκ δεξιών σου, θέλει συντρίψει βασιλείς εν τη ημέρα της οργής αυτού». Στα δεξιά του Θεού πατρός κάθεται ένας Κύριος, ο Υιός και στα δεξιά του Υιού κάθεται άλλος Κύριος, το Άγιον Πνεύμα, «Ο Κύριος ο εκ δεξιών σου».  Ιδού λοιπόν η Αγία Τριάδα.

Σε αντίθεση προς την Παλαιά Διαθήκη, όπου το δόγμα του Τριαδικού Θεού υπάρχει αμυδρά, στην Καινή Διαθήκη αυτό μαρτυρείται πλουσιότερα και σαφέστερα. Βλέπουμε σε μερικά εδάφια να γίνεται σαφής λόγος για την τριαδικότητα του Θεού και σε μερικά εδάφια να εξαίρονται οι ενδοτριαδικές σχέσεις των Προσώπων.

Διαβάστε εδώ σας παρακαλώ: Ματθ. ΚΗ΄ 19 « Πορευθέντες λοιπόν βαπτίζετε αυτούς εις το όνομα του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος….».
 Εδώ φαίνονται τα τρία πρόσωπα του Θεού και δείχνει ότι είναι ισότιμα.
Εδώ φαίνεται καθαρά το μυστήριο της Αγίας Τριάδας.

(Π.Ο.Σ.)  Ναι, αλλά τα τρία πρόσωπα, δεν είναι ισότιμα μεταξύ των, ούτε όλα Θεοί. 

(Χ.Ο.)   Αν δεν είναι τα τρία πρόσωπα του Θεού και μάλιστα ισότιμα, τότε δεν είναι παντοδύναμος ο Ιεχωβά πατέρας (μεγάλη βλασφημία) και έχει ανάγκη ο βαπτιζόμενος να βαπτιστεί οπωσδήποτε και στο όνομα του πρώτου κτίσματος του Υιού και στο όνομα της ενεργούς δύναμης του Ιεχωβά Θεού.
Δηλαδή δεν είναι παντοδύναμος ο Ιεχωβά;

(Π.Ο.Σ.)  Εμείς γνωρίζουμε ότι ο Υιός είναι το πρώτο κτίσμα.

(Χ.Ο.)   Η Αγία Γραφή όμως λέει άλλα. Για διαβάστε εδώ στο: Λουκ. Ι΄ 22. «και στραφείς προς τους μαθητάς είπε. πάντα μοι παρεδόθη υπό του πατρός μου. και ουδείς επιγιγνώσκει τις εστιν ο υιός, εί μη ο πατήρ, και τις εστιν ο πατήρ, εί μη ο υιός και ώ εάν βοήλεται ο υιός αποκαλύψαι».
Λέει ότι δεν τον γνωρίζει κανείς τον Χριστό εκτός από τον Πατέρα του και τον γνωρίζετε εσείς;

Διαβάστε κι εδώ: Β΄ Κορινθ. ΙΓ΄ 13. «Η χάρις του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού, και η αγάπη του Θεού, και η κοινωνία του Αγίου Πνεύματος είη μετά πάντωνυμών. Αμήν».
Το σπουδαιότερο εδώ είναι, ότι προτάσσεται ο Υιός και έπεται ο Θεός-πατήρ. 
Αν δεν ήταν ισότιμα, θα γινότανε παρεξήγηση, ως προς την τιμή.

Άλλο εδάφιο: Α΄ Πέτρου Α΄ 1-2. «……κατά πρόγνωση Θεού Πατρός, δια του αγιασμού του Πνεύματος, εις υπακοήν και ραντισμόν του αίματος του Χριστού». Εδώ φαίνονται καθαρά τρία πρόσωπα και μάλιστα το Πνεύμα προτάσσεται του Υιού.

Άλλο εδάφιο: Ιούδα  20-21. « Σείς όμως αγαπητοί ….προσευχόμενεοι εν Πνεύματι Αγίω, φυλάξατε εαυτούς εις την αγάπην του Θεού, προσμένοντες το έλεος του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού».
Και εδώ φαίνονται τρία πρόσωπα, όπου προτάσσεται το Άγιον Πνεύμα.
Μιλάει μάλιστα και για το έλεος του Χριστού, όχι βέβαια το ανθρώπινο, αυτό που προσφέρει πρόσκαιρο ζωή, αλλά το έλεος, που προσφέρει ζωή αιώνιο.

Άλλο εδάφιο: Λουκά Γ΄ 22. «Και κατέβη το Πνεύμα το Άγιον….., είς σε ευηρεστήθην».
Και εδώ φαίνεται η Αγία Τριάδα. Ο Θεός πατήρ ομιλεί, ο Υιός βαπτίζεται και το Άγιο Πνεύμα κατέρχεται σε σωματική μορφή, για να δείξει ότι είναι ζωντανή προσωπική ύπαρξη και όχι αφηρημένη δύναμη

Άλλο εδάφιο: Β Θεσαλ. Γ΄ 5. «Ο δε Κύριος είθε να κατευθύνη τας καρδίας σας εις την αγάπην του Θεού, και εις την προσδοκίαν του Χριστού».
Εδώ είναι ένας Κύριος, που στέλνει τους πιστούς στον Θεό πατέρα και τον Θεό Υιό. Ποιος είναι αυτός ο Κύριος; Το Άγιον Πνεύμα δεν είναι;

Η Αγία Τριάδα ώς χορηγός χαρισμάτων

(Χ.Ο.)  Διαβάστε εδώ: Α΄Κορινθ. ΙΒ΄ 4-6. «Διαιρέσεις χαρισμάτων εισί, το δε αυτό Πνεύμα. και διαιρέσεις διακονιών εισί, και ο αυτός Κύριος. και διαιρέσεις ενεργημάτων εισίν, ο δε αυτός έστι Θεός, ο ενεργών τα πάντα εν πάσιν».

Η Αγία Τριάδα, στην Εκκλησία,
τοποθετεί ποιμένες, επισκόπους και διδασκάλους

Προσέξτε το εδάφιο: Α΄Κορινθ. ΙΒ΄ 28 «Και ούς μέν έθετο ο Θεός εν τη εκκλησία πρώτον αποστόλους δεύτερον προφήτας, τρίτον διδασκάλους».
Εδώ τους τοποθετεί ο Θεός Πατήρ.

Προσέξτε και το εδάφιο: Εφεσ. Δ΄ 11-12: «Και αυτός έδωκε τους μεν αποστόλους, τους δε προφήτας, τους δε ευαγγελιστάς, τους δε ποιμένας και διδασκάλους, προς καταρτισμόν των αγίων».
Εδώ τους τοποθετεί ο Θεός Υιός.

Προσέξτε ακόμη και το εδάφιο: Πράξ. Κ΄28 «Προσέχετε ούν εαυτοίς και παντί τω ποιμνίω εν ώ υμάς το Πνεύμα το άγιον έθετο επισκόπους, ποιμάνειν την εκκλησίαν του Κυρίου και Θεού…ίδίου αυτού αίματος».
Εδώ τους τοποθετεί το Άγιον Πνεύμα.

Μήπως, επιτέλους, μπορείτε να «δείτε» τώρα την Αγία Τριάδα;